Új jelszó kérése

Fogyasztó Barát

Összehasonlítás

Hírlevél

Hírek

2016.08.30 10:44
2016.02.29 8:58
2016.02.10 15:16

Naptár

2017. Augusztus
H
K
Sze
Cs
P
Szo
V
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 

Facebook

FacebookFacebookFacebook

Irodai Torna

Irodai TornaIngyenesen letölthető, megtekinthető 15 perces gyakorlatsor!

Prevenciós és Gyógyintézet

kirko.hu

SZÉP KÁRTYA ELFOGADÓHELY

SZÉP Kártya Elfogadóhely

Fizetési megoldás

Látogató számláló

0
1
1
2
2
8
3

Tanúsítvány

SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Megbízható Cég

Termékajánló

webáruházas rendelések: webshop[kukac]callanetics.hu

képzések, tanfolyamok, ügyvezetés: info[kukac]callanetics.hu +36209256510

egyéb ügyintézés: office[kukac]callanetics.hu

KAPCSOLAT

TOP termékek

Egyéb gyakran előforduló kérdések

2014.03.19 18:16
Tulajdonképpen mit nevezünk lassú, közepes, vagy gyors-élénk tempónak?

Már többször említettem a lassú, vagy élénkebb tempót. Ezért fontos tudni róluk valamit.

Tulajdonképpen mit nevezünk lassú, közepes, vagy gyors-élénk tempónak?

 

  • Lassú, ha egy perc alatt 20-30 mozgást végzünk.
  • Közepes, ha egy perc alatt 50-70 az ismétlésszám.
  • Élénk a tempó az egy perc alatt 80-90 ismétlésszámot végző mozgás mellett.

 

A Callanetics végzése során előfordul mind a három. Gyakorlatonként is változó és a gyakorlótól is függ. Hiszen a mozdulat sebessége függ az egyén habitusától, edzettségétől, egészségi állapotától, a napszaktól, a kondicionális és koordinációs képességeitől, illetve a gyakorlat céljától.

 

 

Tehát nem mindegy, hogy éppen nyújtunk, vagy kerületet szeretnénk csökkenteni, vagy izmokat erősíteni, építeni.

Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.