Új jelszó kérése

Fogyasztó Barát

Összehasonlítás

Hírlevél

Hírek

2016.08.30 10:44
2016.02.29 8:58
2016.02.10 15:16

Naptár

2017. Augusztus
H
K
Sze
Cs
P
Szo
V
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 

Facebook

FacebookFacebookFacebook

Irodai Torna

Irodai TornaIngyenesen letölthető, megtekinthető 15 perces gyakorlatsor!

Prevenciós és Gyógyintézet

kirko.hu

SZÉP KÁRTYA ELFOGADÓHELY

SZÉP Kártya Elfogadóhely

Fizetési megoldás

Látogató számláló

0
1
1
2
1
5
3

Tanúsítvány

SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Megbízható Cég

Termékajánló

webáruházas rendelések: webshop[kukac]callanetics.hu

képzések, tanfolyamok, ügyvezetés: info[kukac]callanetics.hu +36209256510

egyéb ügyintézés: office[kukac]callanetics.hu

KAPCSOLAT

TOP termékek

Egyéb gyakran előforduló kérdések

2014.03.27 17:30
Miért megnövekszik meg a combom kerülete a kerékpározástól, a Callanetics gyakorlatoktól meg nem?

A Callaneticsnél – többek között - a hosszabb ideig tartó nyújtással teremtjük meg a várt eredményt.

Gyakorlatilag a Callanetics mozgássorban minden gyakorlat után megnyújtjuk a megdolgoztatott izmokat.

Tudni kell, hogy ez miért jó, mire való és mi a célja?

 

  • A helyes nyújtás megnyújtja a munka által összehúzódott és megfáradt izmokat. Ezáltal regenerálja és szép formát ad.  Ha hosszabb ideig nyújt, karcsúsítja vele a kívánt testrészt.  Ezen kívül a nyújtás nagyon jót tesz az inaknak, izületeknek, és igen erőteljes a relaxáló hatása.

 

 

Combfeszítők nyújtása                             Combfeszítők nyújtása kissé könnyített formában

Combfeszítők nyújtása                                         Combfeszítők nyújtása kissé könyített formában

 

 

 

 

Combhajlítók nyújtása              Combhajlítók nyújtása könnyített változatban

Combhajlítók nyújtása                                              Combhajlítók nyújtása könnyített változatban

 

 

 

Tehát a fenti kérdésre a válasz: a comb kerülete akkor növekszik meg a kerékpározás során, ha kerékpározás után csak leugrunk a bicikliről és megyünk tovább, végezzük a dolgunkat. Általában eszünkbe sem jut, hogy meg kellene nyújtani a combfeszítő izmokat.

 

Ha edzésnek szánjuk a biciklizést, sajnos, akkor is csak ritkán történik meg a hosszan tartó nyújtás.

 

Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.