Új jelszó kérése

Fogyasztó Barát

Összehasonlítás

Hírlevél

Hírek

2016.08.30 10:44
2016.02.29 8:58
2016.02.10 15:16

Naptár

2017. Augusztus
H
K
Sze
Cs
P
Szo
V
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 

Facebook

FacebookFacebookFacebook

Irodai Torna

Irodai TornaIngyenesen letölthető, megtekinthető 15 perces gyakorlatsor!

Prevenciós és Gyógyintézet

kirko.hu

SZÉP KÁRTYA ELFOGADÓHELY

SZÉP Kártya Elfogadóhely

Fizetési megoldás

Látogató számláló

0
1
1
2
1
5
3

Tanúsítvány

SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Megbízható Cég

Termékajánló

webáruházas rendelések: webshop[kukac]callanetics.hu

képzések, tanfolyamok, ügyvezetés: info[kukac]callanetics.hu +36209256510

egyéb ügyintézés: office[kukac]callanetics.hu

KAPCSOLAT

TOP termékek

Egyéb gyakran előforduló kérdések

2014.03.27 18:11
Minden nap elvégzem a hasizom gyakorlatokat, mégis a hasam alján ott marad a "pupli".

Két magyarázat is van:

Bizonyára észrevette a kedves gyakorló, hogy egy-két hónapig szinte csak a hasizom felső szakaszán, a gyomor tájékán érez feszülést, izom összehúzódást, égő érzést, fájdalmat.

Nem kell megijedni, ez természetes. Egészen addig, amíg erről a területről nem tűnik el teljesen a felesleg, és nem erősödnek meg jól ezen a területen az izmok, addig az alsó szakaszon alig érez változást. Ezen kívül valljuk be, az alsó szakaszra már nem jut akkora kitartás, erő, hiszen addigra már 300 ismétlésen túl jutunk, és itt többet pihenünk. Azért kérem, ne csüggedjen, hamarosan az alsó szakaszon is észreveszi a változást.

 

A másik probléma az, ha a hasizom gyakorlása során nem veszi jól a levegőt. Gyakran tapasztalom, hogy sokan nem tudják lágyan behúzva tartani a hasizmaikat. Egyszerűen lenyomják a levegőt az alsó szakaszba, mellyel, akár „felpumpálhatják” a hasukat.

 

Ezért fontos minden instrukciót betartani.  Tehát kilégzéssel jövünk fel, miközben folyamatosan húzzuk be a hasizmokat, és a fejet ráhajtjuk a mellkasra. Leszorítjuk a derekat és még külön, lágyan behúzzuk a hasizmokat, a köldököt hátra a gerinc, a talaj irányába. Nem kell ráfeszíteni, hiszen akkor nem tud dolgozni az izom, de végig lágyan behúzva tartjuk. Ha elfárad, inkább pihenjen, majd folytassa, de ne tolja be a levegőt.

 

Megfigyeltem, hogy hasi műtéteken átesettek, vagy pl. zenészek, akik megszokták, hogy hasi légzéssel lélegezzenek, nagyon nehezen tanulják meg lágyan behúzva tartani a hasizmokat.

 

 

Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.