Új jelszó kérése

Fogyasztó Barát

Összehasonlítás

Hírlevél

Hírek

2016.08.30 10:44
2016.02.29 8:58
2016.02.10 15:16

Naptár

2017. Augusztus
H
K
Sze
Cs
P
Szo
V
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 

Facebook

FacebookFacebookFacebook

Irodai Torna

Irodai TornaIngyenesen letölthető, megtekinthető 15 perces gyakorlatsor!

Prevenciós és Gyógyintézet

kirko.hu

SZÉP KÁRTYA ELFOGADÓHELY

SZÉP Kártya Elfogadóhely

Fizetési megoldás

Látogató számláló

0
1
1
2
1
5
3

Tanúsítvány

SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Megbízható Cég

Termékajánló

webáruházas rendelések: webshop[kukac]callanetics.hu

képzések, tanfolyamok, ügyvezetés: info[kukac]callanetics.hu +36209256510

egyéb ügyintézés: office[kukac]callanetics.hu

KAPCSOLAT

TOP termékek

Egyéb gyakran előforduló kérdések

2014.05.05 08:27
Hasizomgyakorlat után megfájdul a derekam, mi az oka?

Több tényező is befolyásolhatja. Így például, ha nem szorítja le a derekát, vagy túl magasra emelte fel a törzsét, vagy nem egyenletes a mozgása,

esetleg nem az erőnléti állapotnak megfelelő az ismétlés szám. De felléphet az összes kitétel egyszerre.

 

Egyenes hasizom felső szakaszára egy könnyített változat

 

 

 

 

Egyenes hasizom felső szakaszára egy könnyített változat                                                         

 

 

 

 

 

 

                                                        Ferde hasizomgyakorlat derékkímélő, könnyített változata

 

 

 

 

 

 

Ferde hasizomgyakorlat derékkímélő, könnyített változata

 

 

 

 

 

 

 

Ferde hasizomgyakorlat derékkímélő változata

 

 

 

 

 

Ferde hasizomgyakorlat derékkímélő változata

 

 

 

 

 

 

 

 

Tehát: A feljövetelkor felgömbölyítjük a hát felső szakaszát a lapocka alsó csúcsától, a többit nem. Könnyebb felgömbölyítve tartani, ha a vállát is felhúzza, felgömbölyíti. Ebből a magasságból indítjuk el a gyakorlatot előre. Csak egy cm-es legyen a mozgásterjedelem, mert ellenkező esetben már lendülettel dolgozik, melyből előbb-utóbb „rángatás” lesz.

 

100 rángatástól befeszülnek a gerinc menti izmok, melyek vagy azonnal, vagy másnapra megfájdulnak.

 

Nagyon fontos a mozdulat előre indítása, és nem fordítva, mert – ha betartja az egy cm-es mozgást -, akkor a hátramenetelnél csak a lapocka alsó csúcsáig érkezünk vissza, tehát nem kerül a lapocka a talajra, illetve a talaj közelébe.

 

Ugyanis, ha leengedi a lapockát a talajra, vagy talaj közelre, akkor nagyobb erőre, akár lendületre, de mindenesetre rángatásra lesz szüksége ahhoz, hogy újra előre mozduljon, és ez megint hátfájáshoz vezethet.

 

Ráadásul nem is erősödik annyira a hasizom. Ugyanis a lapocka talajra kerülésével kilazulnak a hasizmok, míg a helyes végzésnél tónusban maradnak. A lendülethez, rángatáshoz viszont több erőt használ fel a kelleténél, így kevesebb energia jut a gyakorlat folyamatos végzéséhez. Ez által a fejlődés is sokkal lassúbb lesz.

 

Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.